Photobucket

Sunday 22 January 2012

Tagged from Mira Ali :)

Okayy, sebenarnyaa malas nak update tp memandangkan dah ada orang tagged kita kann, buat buat rajin laa, everything for you Miraa, Aww aww

11 things 'bout me.

1. Full name Nor Zana Natasha bte Zaini. Everyone called me Zana except my family they called me Tasha.

2. 18 y/o. As you know I'm not a school student anymore. I'm jobless and forever jobless. Tengah tunggu result SPM ni, dedor tak dedor laa kann.

3. I love to hear others problem, tapi untuk selesaikan problem tu tak janji laa. I just can lend my ears to hear your problems friends. At least, I can be a good listener. But for me nak ceritakan problem tu kat seseorang, I need to know the person and I feel comfortable w/ him or her.

4. I know that ramai orang cakap aku sombong or muka aku macam singa vampire and etc but actually kalau dah kenal aku for sure aku memang kepoh tahap korang malas nak layan, Haha tak caya tanyalah orang yang dah kenal aku.

5. I'm a great stalker. Beware! Hahaha ada aku kesah kau suka ke takk? Muahaha

6. Now I'm addicted to Twitter. Follow me @zanananatasha

7. Ex-students of SK Pasir Gudang 4, SK Kota Masai, SMK Pasir Putih and SM Teknik JB.

8. Aku suka sangat berjalan, tak kesah laa mana mana pon kau bawak aku, walaupon tak spend money langsung and just tengok tengok. Kenkadang aku jalan tak bawak duit langsung pon ada. Caya dakk? Hahaha

9. Aku seorang yang sangat kuat berangan dan kuat tidur dan kuat makan. So conclusion nyaa, aku seorang yang KUAT jyeahhh I'm STRONG babe. Hewhew

10. Aku sangat sensitif pada habuk dan boleh buat jadi semput.. Yeahhh, aku ada asma.

11. I'm single and I'm not yet want to have a boyfriend for the time being. Still fixing my heart for a new one better than him. And still trying to delete all the memories about him. Trying is better than nothing, right? Forever alone *sigh

Next, question from Mira Ali :)

1. Barang yang paling I sayang is my necklace and ring yang 'dia' bagi, bagai nyawa, hiperbola takk? Hewhew

2. Of course, I love it soo much sebab lagi feel gitu, tiada maksud lain okayy Haha

3. Maksud nama? I don't know Hikhok

4. Mestilaa Haha. Perasaan japp. Walaupon orang lain cakap I tak cantik but I think I'm beautiful in my own way and everyone have their own side of beautiful-ness kann?

5. Ermm, rasanyaa nakk. Sebab you're one of my best friend and I don't want to lost one of you, guys.

6. Err, cepumas betul soalan kau. Rasanyaa macam susah sikit nak terima, tapi I'll try sebab dahh tu jodoh kita kann, dan the whole life kita kena dengan dia kann, what to do?

7. You have a sweet voice like cartoon but that make you different from others. Haa lagi satu kau kalau tengah broken heart semua orang takut nak tegur Muahaha

8. I don't have. As I said, for the time being I don't want to have a boyfriend. Tapi kalau jodoh dah sampai tak kan nak tolak kann Hewhew *gatal

9. Twitter-ing and also Facebook-ing, gossip-ing, lepak-ing, sleep-ing, eat-ing, daydream-ing

10. I don't know, tak kisah brand apa ponn. Yang penting kualiti and cun and afordable laa.

11. A lot of money $$$$$$ So I can buy everything :P

Okayy, now my questions :

1. Orang yang paling disayangi?
2. rasa-rasa kau ada haters takk? Hihi
3. Barang yang paling korang nak sesangat.
4. After getting married, nak pergi honeymoon kat mana?
5. Kalau diberi pilihan nak kawin dengan lelaki mcm mana? Hewhew
6. Pendapat anda tentang saya *wink wink :P
7. Satu permintaan yang teringin untuk di kabulkan.
8. Orang yang paling dibenci.
9. Your ambition.
10. Kalau diberi peluang, nak putarkan masa balik takk? Kenapa?
11. Kisah cinta monyet korang yang paling diingati sampai sekarang :P

Aku nak tagged, segini enough kann? Malas nak ramai ramai :)) :

1. Dafina Afiqah
2. Farhana Jay
3. Kina Kinot
4. Zieha Hisham

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: