Photobucket

Monday 13 February 2012

New Look :)

Hai Assalamualaikum :)


Ehem ehemm, apa khabar semua? Ececehh, peramah aku. Hihi tak salah nak tanya khabar kann :) Dah lama tak update almaklum laa sibuk jadi baby sitter kat rumah tak bergaji kann. Dan jadi suri rumah sepenuh masa plus jadi anak mama yg sekarang ni duduk bawah ketiak jee. Hehe




Lawa tak wajah belog aku yang baru ni. Cakap la lawa kan kann? Sebenarnya bukan aku yang buat ni semua. Pemalas sebenarnya aku ni Hikhok. Ini adalah hasil usaha kawan aku SITI NURATIQAH BTE JUMAAT. Haa, ni belog dia www.cssshua.blogspot.com Jemputlah melawat yee kawan kawan :)




Oleh kerana, dia pon sama kerja macam aku so dia ni terlebih rajin ambik upah edit kan belog orang. Kalau korang nak, bolehlahh melawat belog dia dan buat tempahan.




Sampai di sini saja untuk post kali ni. Terima kasih sudi membaca :)
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: