Photobucket

Thursday 2 December 2010

The Carrie Diaries


haa, ny dia yang aku sedang baca intresting weyy. cover dia pon lawa kan coklat pink gituhh. tu yang aku tertarik nak baca Hehe start nak baca novel English sebab dulu mane ada nak layan buku macam gini. madah novel melayu jiwang jiwang meleweh yang hero dia mesti hensem punya laa Haha imaginasi pasti tinggi kalau baca novel Hehe 

sebenarnya ny Ameera Ali punya. hari tu aku pergi rumah Tiqa aku ambik laa boring laa weyy kat rumah baru start baca semalam sebab sebelum ny macam belum ada mood je nak baca. novel melayu yang jiwang melelhh dah habis semuanya aku baca Hehe

kalau korang nak tau pasal apa pergi laa baca sendiri aku takda bakat nak tulis sinopsis dia laa Haha


P/s ; credit to Ameera Ali Hehe pinjam tau buku kau weyy ngee~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: