Photobucket

Tuesday 30 November 2010

holiday

setelah sekian lama tiadak update kan kan? rindu kan? Hehe. aku pergi holiday. holiday ke? holiday jugakk laa. di selangor. act, kampung saya bukan di sana. ade wedding di sana laa kat sungai besar. korang tau? alaa, yang dah nak masuk Perak sane tu. sikit jee lagi. Haha. jgn laa ckp tak tau.


betolak dari sini around 9 am dan sampai around 6pm bayang kan betapa lamanya. memang keras weyy bontot aku. dah laa boring ann. first time weyy tengok sawah padi. jakon. maklum laa kat jb ny mane ade sawah padi yang terbentang luas lagi sedap mata memandang (setahu aku laa). lepas tu kampung ponn dekat jb jee. yang ade cuma kelapa sawit dengan pokok gtah yg dah bosan aku tengok. anak jb sejati Haha sebok aku suro ayah berhenti tapi dia buat dang jee. cuba laa layan sikit aku nyy ish erghh -.-'


dah sampai kitorg stay dekat homestay selama 1 mlm. dan pulang pada keesokan harinya iaitu hari ahad. dan sampai di rumah pada jam 11 mlm. nak cerita lagi tapi nanti mesti korang malas nak baca ape aku merepek kann. so take a look of my picture at fb ok. just search : Zana Natasha Zaini


terima kasih. Weee :DD


p/s : i miss you dearr. waiting for you :'(
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: