Photobucket

Wednesday 24 November 2010

time for girls

kalau tangok tajuk mesti tahu kann kalau dahh time for girls mesti laa time for gossip. hehe. aku, ATIQA JUMAAT dan NAJWA NAJAT. only the three of us. kalau boleh memang nak jumpa yang lain lain jugakk. tapi ada halangan masing masing. insya-Allah kalau takde aral yang melintang kita gath sama sama ok kawan kawan. 


back to the story, aku dan wawa sampai rumah tiqa around 2 to 3 o'clock jugakk laa. sembang sembang kedai kopi, lepas tu, makan, main ps2 (act, tak main ponn sebenanye sebab game gaduh gaduh tu boleh main sorg jee, aku nak main gaduh gaduh dgn wawa tak dpt Haha), tengok dvd, Hehe then balik Haha


i'm start to miss my hostel Haha cewahh, yek yek la aku nyy kalau kt hostel sibuk rindu nak balik laa, rindu nak online laa, rindu kat fon laa, macam macam rindu lagi. sekarang bila kat rumah hambik kau bosan macam ape. dan dan aku tak sabar nak naik sekolah tahun depan sebab pakai uniform baru *wink wink warna oren lagi. u all jgn jealous tau ngee~ igt aku suka sgt ke? baru laa aku rasa nak menghargai baju kurung dgn kain biru cotton tu. dan jugak tudung sekolah yang labuh ala ala ustazah sekolah agama.


saya jugakk rindu classmate saya untuk bergosip. k2 rock laa. bila nak gath nyy. tahun depan spm laa weyy. aduhh! Hehe tak ready lagi laa. see you guys next year :DD
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: