Photobucket

Thursday 9 September 2010

hidup dan mati

cehh , title bajet macam melibatkan nyawa jee . saje je nak buat elemen suspen sikit dalam blog aku nyy . pikirkan laa bile kita disuruh buat pilihan antara dua , tersepit ! dua dua ada pro dan kontra nya . apa akan korang buat ? pasal ape maybe yang mengikuti perkembangan aku di facebook tahu koot . anyway , biarlah masa yang menentukan segalanya . 

disini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali diri ini , jemputlah datang ke rumah kalau nak duet raya . tapi kena salam aku dan mengaku salah korang kat aku , ngee ~ joking jee . halalkan segala makan minum aku tuu pon kalau ada laa . huihui . orang semua da balek kampung tapi aku malam raya nanti baru balek , maklum laa kampung dekat . again , SELAMAT HARI RAYA !

adios ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: