Photobucket

Sunday 20 June 2010

time to go

yeah , it's time to go dear . why ? hari nie kena balek ostel 'tercinta' laa . before that , nk date dulu . boring doe . semalam , mama kate 'sha , kw tayah duduk asrama laa' wahh , dengan lincah kadok nye aku menjawab 'boleh boleh !' ngee ~ lepas tu mama cakap nanti satu kerja lagi nak hantar dan ambil dan aku kate xpe laa balek aku boleh balek sendiri , pagi je ayah anta sebab ayah selalu pegi jb kann ? mama cakap macam tuu sebab bile aku ade je dy masak sebab aku yang akan masak , bile aku takde memang dy ta masak sebab adek aku memang pemalas , goreng telur je dy twu . lagi lagi mama da nak delivery ny kan memang la dy ta larat nak masak . 

harap harap mama serius pasal tuu . ok , hostel bukan tak fun . lagi lagi ade member yang kepala gila macam aku like tiqa , effa , hani , wun and others . geng monyet tu . tapi entah laa . tape laa setahun lbey je lagi . sabar yee . sabar ye b ~ 

nanti aku ta dapat tengok adek baru aku . hurm , mesti aku rindu nak on9 , rindu kat mama , nak peluk mama n rindu kat of course bf aku . rindu nak texting ngan n gayot nan dy . tape laa , aku bukan wat bukan bukan pon kat sane belajar jugak kan kat sane . kalau nak berjaya mesti kena berkorban kann . erm ,ok ! hey , zana jgn sdey , chill laa , cheer up ok ! bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian , cehh , kan da keluar peribahasa . HAHA . :')

myb tiga minggu ta blek , it's ok ! don't cry big girl . save your tears ! tears just make you look so weak to others . smile dear .


ehem ehem to him ; don't sad ok . i'll miss you bie . take care ok . don't be naughty . remember me always . love you always laa bie ---------- ♥

time to go . thank you followers , adios ~




Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: