Photobucket

Sunday 20 June 2010

love you , muahhxx .

kate da nak balek , memang la da nak balek , hehe . tengah excited ny . tadi baru lepas jumpe dy , melepaskan rindu . tibe tibe dy suro tutup mate , dalam hati nak buat drama ke kat sini . ngee ~ ok , aku tutup mate . then dy amek tangan aku , dalam tutup mate ny ngintai sikit sikit aku nampak dy sarung cincin kat tangan aku . wahh ! ohh goosshh ! i love you dear sooo muchh ! dy kate cincin ny sebab da setahun . aku rase macam da engaged secara ta official . haha . dy cakap cincin ny yang 50sen tuu ousing ousing tuu , egt aku caye plak , takesa laa bape pon harge dy , aku akan jage macam jage nyawa sebdiri .

tapi baru dapat da kena tinggal tak kan la nak bawak kan . macam baru bagi da mintak balek jee . huhu . thank you so much dear . ilove youuu . muaahhxx !

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: