Photobucket

Wednesday 30 May 2012

Bye :')

Hye people. Miss me? No? Nvm. Hihi Hari ni masih lagi di bulan Mei. So semua 94's tengah sibuk sibuk pasal Matriks, Uni, Mara aand Poli. Ada yang dah pergi, tengah orientation, tengah busy busy prepare. And Im one of them yang memang tengah busy prepare all this and that. Setakat nii dah 87.5% yang siap. Ehh, boleh ada poin poin pulakk. Haha sukati kita laa.


And I think everyone dah tauu aku dapat mana kott. Aku dapat UiTM Shah Alam course Foundation Law. Bila orang tanya dann aku cakap aku dapat course law, and diorang akan cakap 'Oh, nak jadi lawyer laa nii' Kalau aku taknak jadi lawyer acano? Jadi Lowyer buruk. Haha k tak lawak. 




See, I got the same place and course with my best friend si gedik effa. Hihi Im so excited to be with her. Nanti everything laa kan aku buat dengan dia. Makan, tidur, mandi, pergi class, berak pon tengok muka diaa. Hahaha tp dalam excited aku nii paling malas nak packing barang, aku rasa macam nak bawak semua jee. Walaupun aku nii pernah rasa life kat hostel tapi entah laa aku pon tak tauu, mama pon dah tapis tapis semua baju aku. Hehhh


Lepas nii maybe aku jarang update blog, Hihi mesti ramai rindu akuu Kahkahh Its only a few day left. Hari ni rabu, esok khamis lepas tuu jumaat lepas tuu sabtu. Ohmy oh myy. Lepas nii jugakk dah tak boleh online sampai lewat malam, tengok tv, makan banyak banyak, bangun lambat. Haihhh


Okdahh jangan rindu aku. Hahaha kbye

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: