Photobucket

Saturday 3 March 2012

Tablemate :)

Hai, Hello Olla and Assalamualaikum readers :)


Dah lama tak update blog ni. Tetiba aku nak update dan nak cerita pasal my tablemate. Who? 



Kenal takk? Haa, ni laa Effarina Elias or just Effa. Kalau tengok gambar kat atas ni rasa macam nak bagi kaki jee kann. Apalagi bagi je laa Hahaha kenapa aku nak cerita pasal dia? I don't know, I just want to tell you something about her. 


Sebenarnyaa, dia takde laa se annoying macam dlm gambar tu. Kay, aku tipu. Hahaha dia ni memang annoying for those yang rapat dengan dia je laa. But, she's nice actually. And satu yang aku respect kat dia, dia tak pernah marah orang and dia tak reti kot marah orang. Bila dia nak marah jee, aku tak boleh tengok muka dia sebab aku akan gelak. Hahaha


She's very cheerful and hyperactive. Asik gelak jee. Kalau korang dengan dia memang tak kering gusi laa dengan muka monkey dia tuuu . Bila dalam kelas, dia tak datang memang sunyi laa hidup aku Sobsob Walaupun dia hari hari akan buli aku. Aku tak simpan dalam hati punnn. For me, kalau nak touching pon takde gunaa. Menyusahkan diri sendiri jee. Kau ingat kau touching ada orang nak pujuk. Asik orang nak jaga hati kau jee. Kau takde pon nak jaga hati orang. Ehh, okayy dah lari tajuk. Back to the topic. Hewhew Classmates aku pon mesti dah hafal laa kan habit dia kalau cikgu takde memang jadi radio lah kann. Semua jenis lagu dia akan nyanyi selagi cikgu tak masuk. Kalau orang nak sound pon, ada dia kesahh Hahaha kalau aku lagi laa tak peduli, dia melalak aku pon tidur laa Muahaha


Dan dia juga laa penyebab aku tak dapat tahan nafsu nak berbual dengan dia. Tak pernah habis nak bercerita. Kenkadang sampai kena dengan cikgu. Pergh, kalau bab menganjing dan mengutuk orang memang no 1 laa dia ni. Ehh tipu kau tak pernah kutuk orang kann. Tipu lewww. As long kita tak buat jahat kat orang tuuu kann. The most important thing yang aku suka berkawan dengan dia ni ialah dia tak cepat kecik hati. Kutuk lahh macam mana pon kannn, ada dia kisah. Hati kering jugak laa minah nii. 


But sorry for those guys, she already have a boyfriend. Faeez Azizan. They have been together for two years. Lama kan kann? Hopefully, mereka akan terus ke alam perkahwinan. And dapat anak yg cute cute macam aku. Over tak over takkk? Hahaha I'll pray for both of you. Hehehe
Can you see how sweet we are? Hahaha



Our craziness

I miss them too :(

She and her bf. Hopefully, you will last longer :)




And I miss youuu so so so so. Bila lah kann kita nak dapat berjumpa Hewhew


Thank you, bye :)




*comel tak header baru aku? Hewhew Cik Tiqa kita yang buatkann. Thanks ye yayang. Kiss sikit :* xoxo


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: