Photobucket

Sunday 25 March 2012

Keputusan :)

Hai Assalamualaikum Salam 1 Malaysia :)


Saya tahu saya seorang yang sangat lame sebab baru nak update pasal keputusan SPM hari tuu. Sukati saya laaa. Hoho. As you all know, 21 March hari tuuu adalah hari yang ditunggu tunggu oleh 94's. Semua nervous tahap gilaa punyaa. Tapi aku punya nervous lambat laa, sehari sebelum tu baru aku nervous. Pelik jugak laaa.


On that dayy, aku bertolak lambat sebab tunggu adik aku balik sekolahh punya pasal -,-' Sampai sampai jee dah dengar jeritan dari dewan. Aku tak tau laa siapa yang jerit kegembiraan tuu *dalam hati macam kawan kawan aku jee Dengan exited nyaa cepat cepat aku ajak mama. Masuk dalam dewan aku mencari manalahh kawan kawan aku ni. Nampak jee Effa aku dah berpelukan, melepas rindu laa katakann Kihkihh. Aku pon tanyalahh dorang dapat berapa, and I was like woww pandainyaa kawan aku nihh Kihkihhh. 


Masa tuu tangan aku dah menggigil. Si Effa, Orfin, Wun, Hani dengan Mira dah sebok suruh aku ambik result cepat, padahal dah tahu result aku. Cehhh. bila tau jeee result aku, Alhamdulillah pandai jugakk aku nii. Kihkihhh Bangga kejappp. Tapi mama cakap result aku biasa jee, tak berapa nak membanggakan. Aku macam nak melalak jee time tuuu. Itu jee laaa kot yang aku mampuuu.


Seperti biasa, kecoh kejap kami, bergambar, berbual then masing masing bersuraiii







Last, mesti ada muka aku. Hihihi :DDD

Bye Assalamualaikum :)


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: