Photobucket

Sunday 1 January 2012

New Year

Heyy stalkers and bloggers,
Happy New Year :)
Hehe begitu cepat masa berlalu dah masuk tahun baru kann.
maknanyaa bermula lahh fasa baru dalam hidup aku sebagai bukan lagi pelajar sekolah
baru jee lepas balik dari holiday 
walaupon holiday ni just a simple one and tak plan langsung
but I really enjoy it
Haha sampai semput semput kann


2011, banyak kenangan manis utk dijadikan kenangan
dan juga kenangan pahit utk dijadikan pengajaran
berjumpa dengan macammacam jenis orang
yg kaki putar belit, yg baik, yg sporting and so onn
semua ni akan dijadikan pengalaman utk masa akan datang.


so now, azam tahun baru yaa. haha nak capai azam tahun lepas Kihkihh
I don't know, I just want to make my parents proud of myself :) *winkwink
actly, dah banyak dah aku berangan untuk masa akan dtg, Hewhew
berangan nak kawin pon ada jugakk Hikhokk gatal enn aku.
and now aku nak confess kat sini, aku takkan kerja kott
I'll be a jobless person 
sebab mama cakap, dia boleh tanggung aku lagi, Okay Sobsob terharu
dia suruh duduk rumah jaga adik kesayangan Muahaha, I will mommy, anything for you


and now, Happy New Year again
may 2012 be better than last year to uolls :)


omel kann mama kita macam kitaa? Kihkihh





ini laa sweetheart kita sekarang. lagi laa omel sesangat hewhew


last sekali mesti ada muka kita kann Hikhokk
Kbaii


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: