Photobucket

Tuesday 6 December 2011

wxyz

Heyy, peoples. Dah lama rasa nyaa tak merepek kann. Maklum lahh I'm a busy woman
Busy tweeting and facebooking Hikhokk
Harap anda semua maklum lahh kan SPM yang masih go on.
Even ada yang dah update status as a school leaver or something else. Ingat aku jeles? 
Sorry laa. Cubaan anda tak berjaya *tapi sebanarnya berjaya. Aku cukup Jeles!



tapi takpee. aku tetap tak menyesal.
one more paper to go.Just wish me luckk
Aku dah berusaha sehabis baikk. Hanya bertawakal jee lepas nii
Mama dgn ayah letak harapan yang terlalu tinggi
Aku takut aku tak boleh capai dan diorang kecewa bagai kaca terhempas ke batu gamaknyaa
Wahh wah ayat gramatis habiss. Nampak tak yang aku boleh dpt A++ BM Haha


And now, semua orang kecoh pasal Ombak Rindu.
Hey, what the hell is that? Jangan lahh tanya soalan bodoh sedangkan korang ada facebook, twitter and also google.
Maybe pada korang lebih baik tengok Twilight Breaking Dawn tuu. 
Haa, pergilahh. Tu mesti tak layan jiwang-jiwang
Ohh, pehlishh tak main lahh kan tengok movie nangis nangis ni kann. Tu lahh yang uolls ckp kann?
Mama pulakk memang sengaja kan tak nak bagi aku keluar sampai paper habis. 
Thankss a lot. Memang aku akan dpt straight A laa
nvm, Aaron Aziz tunggu tau I pasti akan dtg tengok movie U. Aww aww Haha



Siapa yang mengikuti perkembangan semasa aku atau pon lebih ringkas sesiapa yang selalu stalk aku mesti laa tahu aku dah single kann.
And you know what?
Dah lama jugak laa aku berkabung perasaan 
pegi hupdate status merepek bagai
And now I realise that he never think about me So why I keep thinking about him?
It just wasting time. Life must go on, right Haha
And I'm not that desperate to find a new boyfriend
Allah dah tentukan jodoh pertemuan ajal dan maut kita kann?
So lambat atau cepat, for sure it will come :)
Haa, ni orang dah semaangat nak teruskan perjalanan hidup Haha 
cehh, macam mati laki pulakk dahh



Walauponn aku jeless, tengok budak yang semakin berleluasa dating kat sekolah
Sambil berbisik dgn gegurls I 'dorang ni tak serik kena dgn Cg Roshimah kott
Kang report baru tauu. Dengki ni dengkii
Sebenarnyaa dorg nak show off jee dorang ada bf/gf
tak heran doee Kahkahh'
*penuh perasaan cemburu membara di hati. sambil terfikir kan best kalau bf aku kat sini jugakk. 
Tu semua hotstaff je weyy. Jangan berangan lebihh. 
dorang dah berjanji sehidup semati tuhh.
Aku kan nak amalkan cinta selepas kawin. Percaya sangat ckp aku nihh Haha
Memang lahh patah tumbuh hilang berganti tp bukan berganti macam tukar baju *winkwink



Act aku dpt semangat dari Sila Klik Sini :)
And also my beloved girl. Yang buat aku happy dan support aku. 
Thank you, terharu nii. Sob sob
Tetiba rindu pulakk kat kengkawan lama Huaaaa
Lepas ni dahh tak jumpa korang dahh
Meneruskan perjalanan ke kehidupan yang lebih mencabar
And please laa jgn tanya aku apa plan lepas SPM
Kalau nak buat list-to-do memang lahh sampai esok ponn tak habis kann


The End :)




Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: