Photobucket

Friday 16 December 2011

Aktiviti lepasan sekolah :)

Finally, tanggal 14 Disember 2011 jam 12.30 tengah hari, maka secara rasmi nyaa aku bukan lagi pelajar sekolah. Bangga weyh bangga. 
Bangga sebab kitaorang ni lahh yang menjadi penutup rasmi SPM 2011.
Kauorang ada? Takda kann Muahaha
Hopefully, result tidak mengecewakan sebab aku dah berusaha sehabis baikk.
Sekarang hanya bertawakal sahaja. Sebab semuanya ditentukann oleh Dia kann



Selepas itu, dengan sepantas kilat nyaa kami berlima Wun Ahmad, Effarina Elias, Hani Bukhari dan Orfin Mortadza dan dan aku jugakk pergi Bandar Segi Empat
Untuk meraikan kebebasan dan saat saat terakhir bersama
So sweet kan kann?
Walaupon aku hampa tak dapat tengok Ombak Rindu
tapi takpe laa aku tengok jee New Year's Eve
Nasib baik lahh berbaloi weyy
Okayy, gambar gambar tak dapat upload dulu sebab semuanyaa kat Orfin Mortadza dia belum upload lagi Hihi

Tanggal 15 Disember pulaa, K2 Rocksakan mengadakan aktiviti tahunan bersama Hewhew
gempakk habiss
Even agak kelam kabut dan ada beberapa orang yang tak boleh datang
But we still enjoy the party, Ecehh party habiss Haha
First, kitorang main futsal

 Before main futsal

 After main futsal Nampak tak muka macam apa tuu?


 Team ni konon konon menang :P Haha


 Effarina injured tapi sebenarnyaa dah ramai yang tergolek kat situ. Ni jee yang sempat dirakamkann 
Saat saat gol dijaringkan. Muka semua macam monkey Wakaka



Kejar bolaa ni. Nampak tak bole tu kat manaa?



After that, kitorang pi makan kat Singgah Selalu, pergh, kebulur tahap monkey masa tuu
And kitorang tukar tukar hadiah :) 





Ni je laa lelaki yang datang. FYI, lelaki kelas aku 6 orang jee


Thanks Ky for the necklace :))

Purse for Rock :P








Ehh, japp tak habis lagi sebenarnyaa, lepas tu kitorang pegi Karoke. Biasa lahh hobi bersama lahh katakann Haha 
tapi gambar nyaa aku malas nak upload nak tengok pergi FB search Orfin Mortadza okayy
tu ponn kalau nak tengok laa
tak nak tengok takpee :DD












 Lastly, muka aku mesti tak tinggal Hihi omel takk omel takk? Haha jeles lettew



*Walaupun perkenalan yang singkat tetapi tetap bermakna. K2 Rocks! 2010/2011 tetap dalam ingatan *wink wink. Thanks for the two years we have going through together :))




Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: