Wednesday, 26 October 2011

Now, I am on Twitter :))

sekarang dah malas lahh nak hupdate belog ni.
sekarang tengah addict Twitter jee.
Follow lahh Twitter kitaa
Sorry Bloggie
Nanti kalau rajin kita hupdate laa awakk
Jgn risau kita tak lupa awakkk :)
And I am going to face for my SPM in a few day.
Good luck for who will sit for SPM 
and wish for me too :DD

p/s : sebenarnya kita masih ingat kat dia lagi, kita rindu sangat kat dia. Kita masih harap dia sayang kita lagi, tp tak tau lahhh. kita tak nak jd perigi cari timba lagi. biar lahh kalau dia nak kita, dia akan cari kita. berharap jelahh dari jauhh, asalkann dia happy, tu je yang kita nakk. kalau dia happy kita takde, itu yang akan kita buat. walaupon menyakitkan diri sendiri. Damn! I will always pray for us :') Iloveyouforeveruntildie <3

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: