Photobucket

Sunday 5 June 2011

suddenly

jumaat hari tuu, tiba tiba aku dpt text dr EffarinaElias. terkejut jugakk aku malam malam minah ni text aku. tengah mamai mamai ni aku pon reply text dia. laki aku dah lama aku tinggal sebab ngantuk Haha teruk betul aku nyy.

but suddenly, Effa cakap ayah dia accident and sekarang ni kat ICU. segar terus mata aku yang mengantuk tuu macam ada orang baru lepas simbah air. aku tak tau nak cakap apa. just hope her dad will get well soon je laa. 
semalam dah ajak mama pergi hospital tp mama cakap tunggu laa dulu sekarang ponn maybe belum boleh tengok lagi. that's right! i feel sorry for her. baca blog minah nyy pon aku dah sedihh. aku yang lebih Hihi

to Effa ; be strong ok, don't cry too much dear.

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: