Saturday, 2 April 2011

tag

pada mulanya malas nak buat tag ni. tapi memandangkan dah ramai sangat yang tag, buat je laa. maklum laa org famous Haha. perasan kejapp. ok jom buat

1)adakah anda rase anda hot ?
memang tengah hot ponnn
2)upload pic kau dari PC sekarang.
malas laaa
 
3)ceritalah pasal gambar tuu.
tak upload nak cerita ape


4)bila kali terakhir kau makan ayam ?
tadi. enak banget Haha

5)lagu terakhir kau dengar ?
take my heart

6)apa kau buat selain menyelesaikan tag ini ?
texting

7)selain dari nama sendiri anda dipanggil ape ? 
along, singa (sebab dorg kate aku garang. sebenanye tak ponn. dorang tipu je tuu
8)tag lagi lapan orang
-effa
-orfin
-wun
-tiqa
-mira ali
-fana
-zieha
-kak fana

9)siapakah no 1 ?
bestfriend aku. Weee

10)cakap sesuatu pasal no5
bestfriend jugakk. suara dia macam kartun Hihi

11)orang no3 ade hubungan dengan siapa ?
ermm, ehemm ehemm Hihi

12)bagaimana dengan budak no4 ?
CSSSHUA, kirim salam ABC Hihi

13)pesanan buat no6
 
-jangan lupa aku

14)kata kata cinta untuk no2 ?
jangan kemaruk sangat laa yee Haha

15)berikan 5 perkara yang kau tahu pasal no1 ?
suka tido, suka berangan, suka mengucing, suka dating, suka nyanyi

16)persamaan antara kambing dan lembu ?
ada empat kaki, boleh makan

17)perasaan bile buat tag nie ? 
tak ikhlas

18)adakah anda tahu Rizman itu sengal ?
anehh anehhh

19)gay or less ?
sikit less Huahua. marah boyfriend aku


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: