Tuesday, 26 April 2011

i can't stand it anymore

kenapa aku kat rumah lg? tak retireti ke nak balik hostel? esok aku balik laa. sebok jee. 

aku dapat mc laa. sebab demam. hehe gedik kann. demam jee ponn dpt mc. manja sangat kann. tp nampaknya makin melaarat jd sakit tekak yg sgt sakit. tak tau laa kenapa kann. aku ni seorang yang tak suka langsung pegi klinik. kenapa? sebab memang tak suka laa. 

korang bayangkan nak gelak pon sakit. macam mana ni. aku dah laa sehari tak gelak tak boleh hidup. nak ckp ponn kena cover. hadoyai, seksanyaa. nak mkn lg laa susah. mcm mana ni, susah nyaa nak mkn. FYI, aku sangatsangatsangat suka makan. tapi badan tak gemuk jugakk. aku dah tak tahan ny. sobsobb :'( 


P/s : pengakhiran tergantung tak tau nak habiskan mcm mana. budusss

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

2 comments:

Anonymous said...

woi. miss youh mek

-kina

zanaTASHA said...

hehe rindu kau jugakk