Photobucket

Friday 4 February 2011

great day

Hari ni dapat hang dengan Wawa and Angah plus kawan dia. and of course laa sayang aku Gemukk. best sangat even pagipagi lagi dah buat dia marah. Ok, sory dear, that's my fault. And everything just going smooth all day. Dapat tengok movie THE GREEN HORNET. Action movie. Best jugakk laa. Four over five star. Act, nak tengok khurafat sebab teruja tengok gezet (betul ke eja?) dia kat tv tapi waktu terdekat dah SOLD OUT. Dah release dua minggu pon still sold out jugakk. Hampehhh betul -.-'


Ok, kedai pon banyak tutup since it was Chinese New Year. It's ok laa. Kalau tak memang asik nak singgah jee Hihi kat sana, I meet Kak Anis yg cuti PLKN Hehe and her sister, my friend laa kann Hani with Sabboy. Huiii 


balik tu lepak rumah Wawa makan BBQ aku dahh penat tapi layan jee laa. 


here's my picture. and tak payah laa nak komen pasal perbezaan ketinggian sebab aku dah tak tau macam mana nak tinggi lagi even masa ny aku pakai heel. dan jgn nak menghina sgt ea. dia pon cakap aku takkan boleh lawan ketinggian dia. Ada aku kisah? Hahaha yang penting dia sayang aku. kann gemukk? Hihi


p/s ; sedikit upset sebab tak dapat hang dgn all those monkey girl. meet dekat sekolah je laa ea. tapi aku tak nak balik hostel boleh takk? Hostel semakin boring WTH


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: