Photobucket

Monday 6 December 2010

berjalan lagi

haa, hari ini saya baru balik dari rompin. ada wedding lagi laa. hari sabtu bertolak hari ni balik. tapi sebelum balik tadi singgah ke Pantai Penyabung dekat mana entah. ingat kan dapat laa mandi laut tapi air tengah surut so tak best sgt. just main air jee kat tepi tepi pantai tu. lepas tuu, yang tak best nya camera takde so pakai camera fon jee. tak best kann kann. tengok laa gambar yg ada sikit sikit nyy yee.



 haa, time nihh baru nk bertolakk. menggedikk kann Haha


haa, ny pulakk berposing kat tepi pantai. angin sepoi sepoi bahasa (cehh, ayat novel) Haha 

 sayang awak Hehe

suka yang ni Weee~

ehem ehemm, Haha

wahhhh, besties Heee

haa, ny dia suruh aku masukkan kat blog aku. aku masukkan laa nak publish kan muka kau kann Haha

Hehe muka aku punn nak kena letak jugakk. mane boleh muka dia jee Haha muka tak nak mcm innocent pulakk kan Wakaka

ok, adiosss~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: