Photobucket

Wednesday 15 September 2010

you are something

tinggal a few days je nak naik sekolah, malas betol. da la homework tak buat lagi, dengan account banyak gilaa. hari ahad dah nak balik hostel.


raya hanya tinggal beberapa hari saja lagi sebab aku dah nak balik hostel. boring sangat tak de bende nak buat kat rumah nii, kalau setakat hadap lap top ny buat ape. baru tadi keluar pergi rumah TIQA dengan EQA. and also ada EFFA dan FAEEZ not forget HUZAIR also. 


act, aku pergi sebenarnya dengan harapan nak jumpa dia sebab dah lama gilaa tak jumpa. rindu tinggi menggunung. tapi memang harapan laa dy nak datang -,-'
tak pe laa, aku memang dah fedup dan giveup dengan dia. aku nak ignore apa member aku cakap pon susah, cakap senang tapi nak buat susah. dia selalu ignore aku. yaa, aku tahu aku bukan sape sape tapi nak lupa beratt  sangat.


lelaki semua ego tinggi menggunung. tak fikir perasaan orang. susah nya keadaan sekarang. aku nak buat apa pon tak tahu. kau kata sayang aku tapi kau buat aku terkontang kanting macam orang gilaa. kau biar aku sunyi sorang sorang. kau janji macam macam tapi mane pergi janji kau. argggghhhhhhhhh!!!!!!!!!


i'm laughing but inside i'm dying :')
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: