Photobucket

Saturday 10 July 2010

nadwah !

ok , cite smalam ta habes lagi pasal nadwah sbab aku da ngantuk gilee . hehe . ok , first day after outsider register , ade laa ceramah cket yg agak bosan tp lpas tuu ktorg kne buat army yell , wahh auummm , i like ! after that ade explorace plak , tapi part yang pling best kena maakan petai , peria dan bawang , sumpah ny first time aku makan . aku hanya makan peria dan bawang tapi tekak da loya gile . tapi itu hanya sebahagian , ade lagi yang aku ta larat nak cite . malam plak ade slot pasal alam kubur , mate ditutup pakai kain hitam , then bunyi kne pukul , bau kapur barus , disiram air mawar , tanah , bagai disoal malaikat ! scary gile , timbul rase insaf . ade rase nak berubah , tapi slow slow laa .

second day plak , mintak maaf kat kawan kawan . ny pon sdey jugak . aku ny xde yang ta sdey . murah dengan air mata . kenapa aku pilih effa sebagai partner aku ? hanye aku yang tau kenapa . dan aku takesa kalau orang lain nak kata aku ape pon . mulut orang tabole tutup . penat berhenti la mereka kan . mereka yang dapat dosa kann . lepas tu plak , semua disuruh untuk tulis luahan hati kat dalam kad untuk diberi kepada ibu bapa . dlam nanges nanges ny bergerak ke dewan jumpa dorg . pak long , lepaskan kami kami ny suro pelok parents masing masing tapi aku agak sedih sebab mama ta datang , dy kat hospital . tapi ayah ade . aku pelok ayah , da lame ta rase ayah pelok , dan paling buat aku terharu , ayah pon menitiskan air mata jugak . ternyata dy memg sayang aku . sayang ayah ! terkilan jugak laa tengok orang laen pelok mak drg tapi aku tak dapat ! its ok , da selalu pelok mama . huhu .



Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: