Photobucket

Saturday 24 July 2010

moo moo

hey , followers . feeling better today . every people can change kann ? me too . tapi aku tak suke orang tanye aku kenapa orang laen berubah , i have no answer , just ask yourself to that person . abaikan laa . merepek jee . 

eh , teringat hari tuu , berkaraoke dengan wun dan effa . best gilaa , nak lagii . tapi aku ta segila dorg yang sampai nak berjoget . haha . 

lame ta keluar jalan jalan , rindu nak dating ngan bf aku , jelez tengok effa asek dating ngan faeez jee . mama aku nak kasi plakk ann aku kuarr . rindu jugak kat kawan kawan kat pasir putih . lame daa ta jumpe dorg !

aku da ade azam baru sekarang , nak belaja betol betol , memandangkan result aku terok jugakk laa . tapi setiap kali nak fokus mase cikgu ajar , mate ny tanak bekerjasama asek nak tutup jee , sampai tesengguk sengguk cium buku . 

wish me luck dapat study betol betol . adios ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: