Photobucket

Wednesday 4 November 2009

none !

kawan adalah seseorang yang boleh menerima kita apa ada nya . menegur kita bila ada kesalahan dan kita sebagai kawan menerima teguran tu !

bermadah la konon tp itu kenyataan kan . orang kate bergaduh ble bekawan 2 asam garam persahabatan dan bole mengeratkan hubungan 2 dan tau perangai sebenar kawan kite 2 ! tp btowl kew ? myb btowl kowt . tp bile ny sume terjd rase nk lari pown ada . lari dr maslh ? itu je ke jalan nye ? tp ramai ckp lari 2 bukan jalan penyelasaian . kita akan dihantui rasa bersalah dengan masalah tu . tp perlu ke kita desak seseorang 2 utk selesaikan masalah . tidak ! tu hanye akan merumitkan keadaan .

xd lg tmpt utk mengadu sgala mslh dan rase sket aty . org yg dulu tmpt meluahkan mslah suda tdk sudi lg mendengar . org yg dlu pham keadaan diri ini , suda tidak mengerti lg diri ini . hanya mengharapkan si dia , tp ada org lain yg tidak suka diri ini dengan si dia . bile hidup ini akan tiada gangguan dan rasa tidak puas ati . sudah tiada lagi yang mahu berkawan dengan diri ini . hina sgat kew ? jahat sgt kew ? sudh kering air mate bile memikirkan hal ini . hanya dia yg mampu menenangkan dan menggembirakan aty ini . trime kasih syunk sebab ada bile diperlukan . hanye aku yang tahu kenapa diri ni syunk sgat kt dia . tiade seorg pown yg paham termasuk kawan baik ku sendiri .

luahan hati yg tersimpan slama ini . tidak maksudkan sesiapa . hanya aku yg bersalah ! ='(
bye2 !
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: