Saturday, 7 November 2009

kenangan lalu !























hanya gmbr pembuka bicara . rindu waktu2 mcm ni . entah kemana hilang kemesraan , kegilaan , keriangan sewaktu dulu . bila waktu ni akan kembali . terasa aku yang bersalah . tapi xd ke peluang nak btolkan keadaan ny blek . myb aku bru 2taon nan korg tp aku rse ckop epy ble nan korg . kalau aku yg sala , knape tak bg tau , knape msti jarakkan diri . ati ny sdey sgt ble tgok smule gmbr2 ny . myb sume ny tgl kenangan jew . adakah aku akan kehilangan seseorang untuk dapatkan seseorang tu blek . tp aku xnk kehilangan sesiapa . aku syunk semua org . sdey , bersalah , sket ati , geram , rindu . bercampur ! knape semua ny msti terjd ? kenapa ? hate this part ble bgado mcm ny . guys , i miss that moment very much . love u all !



Aizat - Sahabat
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Chorus:Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah




Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: