Photobucket

Sunday 29 May 2011

it's holiday

finally, holiday pon sampai. setelah lama menanti kann. heh!
cuti nak buat apa ekk?
duduk rumah ahh makan tidur Hihi
aku berazam nak siapkan homework dan ta lupa jugaa RP yang dah terbengkalai 

btw, last week is the last paper for mid year exam and it is physic. pergh, best gilaa jawab ann. nak hang dah susah nanti mama ckp dah tak sedar diri ke nak spm. bosan laa dengan ayat tuu. tengok laa tahun depan gua round jb habishabis.

last week jugakk laa birthday lesbo aku and BFF tersayang Hihi
she's gojes right? just like me Hihi



and we are BFF <3 

HAPPY BIRTHDAY SWEET SEVENTEEN GIRL i love you Hihi

p/s ; to EFFARINA ELIAS tak payah kembang sgt ea aku buat post pasal kau. tp sory tau tahun ni tak dpt buat kau nangis. at least aku dah suro orang ssedekehkan alFatihah utk kau Hihi


Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: