Photobucket

Sunday 16 January 2011

Siapa Cantik?

title takda kena mengena langsung dengan post. sebab tak tau nak letak title apa. Haha

aku dah balik tapi aku kena balik hotel semula hari ni. berat sungguh. i miss him so much. miss my lil brother lappy and also hp and mama jugakk. 

the first two week of school. macam nothing interesting jee. sekarang dah form 5. yee SPM beb. cikgu semua dah pressure. dapat pon cikgu semua yang straight takde nak lembut lmbut. tu pon masih menganjing cikgu jugakk Haha. ini adalah faktor persekitaran yang menyebabkan aku jd begini. Zana insaflahh cepat dah nak SPM ni. Haha Effarina laa ny yang menghasut Hihi

FYI, aku adalah mummy dorm MAISARAH. also known as ketua dorm laa. aku ni tak berapa nak prihatin terhadap anak anak aku yee. harap maklum Haha nama junior ponn aku tak ingat Hehe takpe laa yang penting kau tak naik kann nama dorm ok.

next week, kelas malam dah start. so semakin busy laa yee dgn kelas tambahan petang lagi. 


and nak wish jugakk Happy Birthday to ORFIN MORTADZA kawan monyet aku yg dah berumur 17 tahun. dah besar dah dia walaupon tak nampak besar. Hehe maaf yee orfin

weekend ny rasa nya kejap gilaa. smlm sempat hang dengan EQA dan WAWA. wee~ rindu dorang. tak dapat jumpa gemukk saya laa. rindu dia sangat-sangat. tak sabar nak cuti nyy. 




Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: