Photobucket

Thursday 23 December 2010

perjanjian

lama gila ann aku tak update blog tersayang nyy. berhabuk daa boleh resdung mcm ni Haha 


ok, hari nyy dah 22 Disember 2010 bermakan hanya tinggal beberapa hari jee lg nak tahun depan. bermakna jugakk tahun depan batch aku akan SPM. dedo tak dedo laa weyy. td jugakk mama dan aku dah buat perjanjian kalau lahh aku dpt 10A (tp campur cmpur laa) dpt laa DSLR. haa, tu dia berbelit lidah kau Haha. dpt yang murah dulu pon takpe laa kannn. family aku tak mcm family kau doe kaya harta berlambak tujuh keturunan tak habis. family gua senang jee tp tak kaya Weee~

ok, lagi nak story ni. last weekend pergi holiday dgn family sebelah mama dekat Melaka. dorg sewa banglo kat dlm A Famosa. dpt laa jenguk cowboy town then mandi mandi Hehe best doe sumpah sebab dapat gather ramai ramai dengan family dan mengeratkan silaturrahim Haha bukan selalu kannn

stay satu malam jee sebab masing masing ade tugas esok hari nya. *photo tak dapat upload hari ni atas sebab sebab tertentu

takde laa nak story banyak banyak sebab it just a short vacation

bye








Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: