Photobucket

Sunday 7 November 2010

class gathering

on 4november2010, student 4k2 majoritinya telah pergi ke angsana untuk gathering together. first, kami main boling mengikut kumpulan. yg ini enarik. kumpulan aku ialah hani, alif dan haziq. oleh kerana, hanya kumpulan aku yang ada dua lelaki so dia orang jealous. Haha. wahhh, ternyata HAZIQ dan ALIF hebat bermain boling. Hehe. walaupon faatih dpt mata paling banyak *rasanya laa. 


next, kami pergi makan makan di McD. awal awal daa booked. ahhaaa, special section. kecoh gilaa. nak arrange ponn susah. last last, kakak UENA kita yang tolong arrangekan. Hehe.


after that, kami ambik cab then go to Giant untuk karoeke di AliBaba. best weyy sumpah. masing masing ponn mendermakan suara suara emas. NUREEN dan MIRA aka ROCK yg nampak diam kat kelas pon melalak jugak. Haha. masa tu jugak laa, FATIN mengeluarkan skill nya berjoget. pergh, mantap weyy. abg rap kita FAATIH dan FAROUQ juga melayan lagu lagu jiwang. MIRUL pulakk jd photographer yg tak habis habis snap gmbar org. sampai aku rase gmba kitorg hari tuhh dekat 800 kott. sikit gilaa ennn. antara orang orang yang dah dapat mike dan susah nak lepaskan ialah HANI, EFFA, KY, WUN. Haha. 


terbaikk kann kami. gempak gilaa. kalau nak tengok gambar kami lagi tengok laa kat facebook yee.

p/s : credit to faatih and hani for their camera. yeahh



Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: