Photobucket

Saturday 5 June 2010

holiday is coming , babe !

yeah , as u all know . holiday is juz start . wahh . sounds great . tp tibe tibe mcm xde feel plak nk cuti . dont know why . myb someone yg rapat dengan aku twu kot . no plan for a vacation , juz pegi wedding je kot . tp bukan aku yg get married , family mamber laa . aku lame lagi laa kot . ngee ~ insyaAllah kalau jodoh aku panjang n umur pon panjang , aku akan jemput ea follower setia blog aku datang wedding aku . hee . berangan lebih . aku akan make sure wedding aku buat kt hotel 5stars punye . hehe . ish , suda la berangan pompuan . hee .

wahh , homework bertimbun timbun macam gunung , semua cikgu mcm sengaja tanak akasi student dorg enjoy holiday . memg laa form 4 bukan time for honeymoon tp ta perlu laa depress student dengan bagi homework yg mcm untuk cuti berbulan bulan . tapi xpe laa , sape yang kenal aku tau laa bile aku akan buat homework tu , cuti dua minggu so second week laa aku buat , ngee ~ first week ny rileks laa dulu kan . ahai . da la lpas exam mood nk study tu memg ta datang , mood nak cuti je ade . hui . 

all my fren tanye pasal post aku yang lepas . why i write like that ? only me and myself know . whats my problem ? only me and myself know . dont want to repeat it . seems like to keep all my problem n try to solve it all by myself . 

orang yang aku harap boleh tolong aku pon da xde kat sini . dy da tinggalkan aku . xpe laa . now , lebih suke sendiri . alone and alone !!!!

p/s ; sometime hostel is fun twu . ngee ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: