Photobucket

Saturday 12 June 2010

cerita hari ini

td g rumah my aunt at putri wangsa celebrate bday anak dy merangkap adek sedara aku laa . wahh , chocolate cake , i like ! haha . paling best . ok , act da ramai kate badan aku da naik . kena kurangkan makan . maklum laa duduk hostel , asek makan je . perot pun daa buncit . ngee ~ on diet sekarang ! doakan berhasil . huihui . tapi nafsu nak makan tu membuak buak . wahh , ayat novel ny . hehe . ta bole bla .

lame nye ta jumpe dy , rindu setinggi gunung everest  , lagi tinggi kot . haha . poyo la seyy . rindu jugak kawan kawan aku . kawan lama dan kawan baru . tapi semalam budak name wawa bukan adek aku tapi membe aku lepak kat uma sampai kol 12 . midnight twu , sekurang kurangnya tade laa aku bosan kan . wahh , topik yang dibincangkan hebad la weyhh . haha

adek aku plak , wawa . tinggal kat kampung . dy tade kat rumah tadelaa orang yang aku nak buli . knape seyy kw pegi tinggal kat sane . tapi xpe laa , kw kadang kadang annoying sikit . bukan sikit kot tapi banyak !

end of post ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: