Photobucket

Saturday 15 May 2010

start to love but still can't forget

 title ny mcm jiwang je kn . but thats the fact . i start to love the student in my new class . actually not new laa , da lme jgak , ada laa dlm 4bulan kan . ok , hani , effa , tiqa , wun , jannah , uena , taca , ani , ky , mira , fara . dorg bez . bile da berkumpul masing masing paham laa 2 , forum bergosip da bukak . so ,mereka akn tarik kerusi dan duduk bersama -sama . sharing evrything together . n dorg open sgt . normally , kami akan bercerita tentang suami masing masing . HAHA . any problem , or yg tnga bahagia , yg sedang berperang , yg akan naek court , yg akan rujuk . HAHA . sometime bile part yg menggelikan hati mereka termasuk aku laa akan gelak hingga dnga ke kelas sebelah dan blog depan . sampai ada kelas yg anti dgn kelas kami sebab terlalu bising . so what ? do we care ? ada cikgu dengan xde sama je . sentiasa bising . kalau kelas tu senyap , ajaib laa 2 . HAHA . kami rapat since lepas berdamai after perang yang menggamatkan kelas . woa ! betul la , perdamaian adalah dendam terindah . syunk korg laa doe . 


walaupon begitu , cehh cehh mcm nak buat essay . aku still tak lupe mbe aku di smk pasir putih . dorg still terhebat . rindu gilee kt dorg . 


START TO LOVE THEM , BUT STILL CAN'T FORGET THEM


note ; ta saba tunggu cuti bulan 6 . nk hang out ngan mbe aku n laki aku . ngee ~ exam , just around d corner . tp aku still ta study lg . ergh , shit !!!

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: