Photobucket

Thursday 27 May 2010

best day .

finally, habes jugak exam mid year . pergh , tepu gile otak aku mengadap buku . lagi lagi subjek yang memerlukan banyak membaca like sejarah n yang sewaktu dengan nye . bapakk ahh . macam nak termuntah daa . muakk gile . kalau subjek kira kira ok laa sikit sebab memang aku minat . n td last paper add math , lega gle . tp paper 2 dy memg susa tahap gile ghaban laa . physic , chemist , and all other paper aku tak target pape pon . cume arap arap ta fail je laa . sebab memang ape yang aku baca ta keluar . mean , aku ta baca ape yg keluar . oh ,shit man ! aku cume boleh jawab paper pk or pengajian keusahawanan . sebab aku hafal jugak la facts dy kan . sumtin like sejarah g2 . 


ok , next story . aku da plan benda ny lame gile since due minggu bufday minah ny . effa laa . aku n member seangkatan telah membuat dia menangis sepanjang hari semasa bufday dy . kejam ta kami . all those monkey gurl . haha . dasar monyet . twu ta apa kami buat ? pada malam bday dy , tiqa ambil duet 80sen dy yg memang dy spare untuk call . melalak dy . tapi sebenarnya ta expect pon dia akan menangis hanya kerana hilang 80sen . ok , next . after dy naek dorm , wun ambek sikat pink dy dan hanya tinggalkan pemegang dy je . haha . wun taley bla . dan aku amek cermin hikmat dy 2 . haha . esok nye mase bday dy , dy turun dengan senyum tapi bile sampai prep muke dy menjadi panik sebab barang dy tade . dan baru dy prasan duet dy rm20 n sumtin hilang . tiqa amek . hari tu , memang ramai ramai plan tanak wish dy . so , aryy 2 dy g skola dengan air mata berlinangan . hari tu , jawab paper akaun , n kalkulator dy pon tiqa amek . haha . aku , tiqa , wun n hani . wat tatwu je . padahal memg ktorg yg amek . bole wat muke innocent n pjok dy lagi . pelakon terhebat . bole dapat award laa wey . satu ari memang dy begenang air mate jew laa . simpati memg ada tapi plan pasti berjalan . haha .


ok , next day , paper add math , mean today laa . dy menangis laa , memang sebijik macam kene tinggal laki laa . dy bole ckp 'mcm mane aku ta sdey , aku kne rompak wey' haha . then dy ckp lagi 'kalo aku dapat perompak 2 aku potong tangan dy' . wey , monyet ktorg la orang yang rompak kw 2 . haha . sebenanye ktorg da plan buat suprise party tok dy . n hadiahnye barang barng yang telah dirompak . haha . sje je nk wat kw macam g2 , btw , epy bufday ye monyet , syunk kw . haha . suda la jangan menangis lagi nty taon depan aku buat lagi .haha . the best bufday ever after . hee ~ 


extra cuti . sebab esok wesak . aku ta sambot laa . haha . mentang mentang exam da habes , balek rumah pon ta bawak buku . bagus nye pompuan ny . haha . ok , one week from now for the school holiday . yuhuu . the best time ever . 


adios ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: