Photobucket

Friday 30 April 2010

right now .

right now , yeah , right now . aku da ada kt ruma . stelah 2minggu di ostel . nikmatnye blek ruma . haha . rindu nye aku nk on9 . plez laa tlong pham aku yg da lme glew ta on9 . so , jgn bosan laa kalo asek nengok aku on9 jew . nk tbos blek mase yg aku ta dpt on9 2 . 

bnyak bende glew aku nk cite wey . tp mls lak nk menaip . ok , lets begin d story . pada suatu hari , ary isnin ta sala aku kowt , memg mase 2 aku da tade mood gile sbb ada bad stories yg aku taley trime , then gmba dy yg aku pgang jato dlm longkang , pergh , mase 2 rase mcm nk anges beb , tp aku than lg . gmba dy cket basa n mseh bole dslamtkn sbb dcover oleh plastic , so , aku troskan perjalanan ke skola . otw , nk nek tangga ada laa sorg hamba Allah ny langgar aku n gmba dy yg dlm pgangan aku ny jato lg . mbe aku ckp , ada bad luck laa 2 . pergh , mase 2 aku rase memg down glew . aku ta than msok kls air mata yg sedia di than mengalir jua . berdrama la aku , nseb bek tade yg prasan . smpai skrang aku taley trime lg story 2 . 

next story , ada la satu mase ny ann , aku mkn dngan mbe aku , smntare 2ngu dy habes mkan , borak2 , tatw la sngaje ke ta , dy g tersedak n tesembor air yg dy tnga minum kt muke aku , pergh , time 2 rase mcm nk simbah air jew kt muke dy , tp bile aku tngok muke dy da merah , tebatok n air mate dy da meleleh ta jd aku nk buat . mbe kt sbela aku bukn ksian kt aku , dy lg gelakkan aku , rase mcm nk hentak jew kpale dy kt dinding . dala time 2 rmai gle org . bengang aku . pas2 mbe aku yg smemangnye kpochi ny g cite kt sume org . memg la ergh . gram siot gua . tp bile egt blek gelak gle wey .HAHA . 

end of story ~ smbong esok je la beb . adios ~

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: