Photobucket

Monday 4 January 2010

1st day school ;))

ceh , entry taley bla . mcm budak daja 1 bru nk msok skola . yg melalak tank msok skola , pas2 parents 2ngu smpai waktu blek . eh eh , aku ta mcm g2 k mse daja 1 . aku bek ! wakaka . puji dr sndiri . 

aku smpai sgt awal 6.30 , aku rase mseh ada yg tido ag ld wak2 mcm 2 . mlayan mimpi yg ntah pape . lpas 2 , tersadar sbb mk korg da kejot o alarm korg yg da memekak . aku tw msti ada yg set alarm npon smpai 2 , 3 , 4 , 5 npon . tkowt ta sdo esok pg kerana da base bngon lmbt waktu cuti . hahah . sape yg baju baru ke beg bru o ksot bru uh stand by kne nganjeng , bau kedai . wakaka . pergh , 1st day da ada omwek an . mcm ape da . da 2 buln ta pgang pen tbe2 suro wt karangan an . kejutan budaya . haha . nk isi borang pndftaran pown tangguh2 ! esk daftar ary ny bru isi . haha . trok wey . 

mls la nk membebel , aku sure pasti knfem korg ta beminat punye nk bce . kn3 ? tp tp van aku kali ny xla penoh yg mcm tin sadin himpit himpit smpai ta ckop oksigen nk benafas plus plus ada bau keling yg mcm f**k uh . haha . 1st day da glak glak , ngutok cikgu , ta puas aty ngan bdak2 mke fresh g2 dr sesi ptang . ter bek dr ladang . haha . ny hobi lame wey , taley kikis , walaopon konon kononnya ada azam baru nk jd budak bek . hahaha .

pnat membebel , nk membebel kt essay t tade idea lak . haha . sok ikot sye g skola yew . adios ~
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: