Photobucket

Monday 7 September 2009

suda sekian lame tdk mengepost blog . hehe . 5sept ary tuwh bufday aku . tanx 2 kwn2 yg mengwish aku . n yg tlah menghadiahkan aku adiah . haha . ary ny bufday mama ku pula . epy bufday mama . syunk mama . hehe . tade adiah lorw . poket ku tlah kosong . ini ada beberapa gmba yg menarik sewaktu mengcalabrate bufday mama ku barsama bufday aku . huhu .

ini adalah antara gmba yg smpt di ambil . famly bahgie . dimana ayah ku ?
dy yg jd cameraman (sbb 2 pic ny ta lawa haha joking) . fyi, ayhu agk pemalu . haha .
mencelet2 krim 2 juz iringan je ea (abes muke ku bejerawat . huaaaa .)

tutup cite psl bufday . skunk result aku agak mengecewakan kerana apa yg diharapkan tdk dikecapi . hanye 4A 4B . aku mahu 5A 3B . tah aku jtoh ranking ke bpe la . adoy ! PMR lg sebuln ny . usaha utk menelaah palajaran bersama teman2 . cite psl study ny . amat banyak dugaannya . ahaha . pnye la khusyuk study kt libry ny bersama org 2 (khusyuk ke?haha) kami telah diganggu oleh guru libry . harap maklum la sape ea . dan pd keesokan harinya ada plak pengumuman yg berbunyi "Sesiapa yg belajar pada waktu petang di pusat sumber dilarang duduk berpasang-pasangan, jika tidak tindakan akan diambil" pergh . aku dengar panas je beb . kerana aku tahu siapa yg dimaksudkan . sejak ary itu aku da xde aty lg nk study d libry . huh ! like a shit kn ! sabo je la weyh . niat kami telah disalahertikan . sampai aty kan . tape la da nasib aku (ayat taching . haha) and now nk study dimana ? sila beri idea . BENCI!!!! WTF la kan . huh ! watevamajorlooser !
suda la . sampai disini saje bebelanku .
jumpe di next blog ok teman2 . bye2 !
love u all . muahx !

Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: