Photobucket

Friday 28 August 2009

PMR !!

kurg lbey 1bulan lg pmr akn dtg . mao lari ? ta bole ? juz get ready ok . argh !!! tidak . cane ny . rilex . juz wat latihan manyak2x . tp ape korg rase ble korg menghadap benda yg same tiap saat , minit , jam dan hari ?? jemu right ? mcm nk temuntah . itu la kenyataan nye . tp mao gimana lg . terpakse hadapinya . mlm td jugak mama bg semangat . dy bekate "akq,klau kau dpt 8A laptop sbijik , mama ksik kau ." Hah ???? mama glew . aku tnye lg "siyes ny ma ??" mama menjawb "siyes la , igt mama men2 kew ? mama ta syunk duet la kaq klau kau pandai ." "hahha , syunk mama sanat2x" . dan sejak mlm itu aku berazam tok blaja towl2x dan mendptkan 8A tok pmr t . dan mlm td juge aku da berangan-angan ada laptop . agagaga . klau aku dpt 8A mama ta blikan laptop , aku lari uma . hahaha . kau nk lari mane ha zana ? kau wat lawak doe . ada la taley btau . aku mao lari uma wawa .kn3 wawa ? agaga . x pon uma abg wawa . maybe korg tw sape kot . huhuhu . diam2 suda !

lari topik ny . ape deyh .
borink glew doe dok uma ary ny . mao study tp buhsan nengok buku yg same . bley ta korg bg idea supaya aku ta buhsan dan jemu tok study . shit . adoy !

suda agak lame aku manghdp komputer ny . dy pon bosan nengok aku . akiki .
bye2 kwn .
shamat beposhe ea .
2ngu la aku post next blog ea .
tanx !
Thanks For Reading. Awak like, awak comel :)

No comments: